Ensam Hemma

Alice här igen! Blev lite lördagsmys ensam  mitt rum. Läsken och chokladen från igår plus mitt godis som jag köpte inne på pressbyrån i norrköping sitter jag och smaskar på i mina extra sängar. Har nämligen två extra sängar i mitt rum som Hanna och Ronja sov här på påsklovet.
Är ensam hemma i huset just nu, förutom hunden då! Pappa är och skulle hämta min bror hos en kompis och mamma är på spa. Hatar att vara ensam, och somvanligt är min hund osocial och vägrar vara i mitt rum.

Imorrn ska jag iväg med mamma och shoppa lite inför italien, blir nog bara det nödvändigaste!
Nu äre bara en vecka kvar tills vi åker! (alla tre)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!