Dax att sova snart!

Har nu varit så duktig att jag skrivit klart ett till kapitel om mig till svenska. Nu har jag skrivit 5 kapitel om man räknar med det Elise skrev till mig. Det ska vara 10. Så ganska duktigt. Och jag har ett på gång också. Så imorron är det nog 6 st. Lite stolt faktiskt. Även om sista inlämningsdag var i torsdags. Och lärarna sa då att den som inte lämnat in sina uppgifter innan dess fick inget betyg i det ämnet… Så hoppas dom inte var allt för seriösa med det.

Min fot har börjat svullna upp lite nu. Känns inte så bra. Och värktabletterna har väl släppt nu för nu känns det när jag går också. Och jag som ska vara dagisfröken på måndag. Kan ju inte vakta 3 åringar om jag inte änns kan gå! Men det löser sig nog. Så farligt är det faktiskt inte ;)



Min fot



En något mer sminkad Hanna än vanligt, efter USM



Postat av: Alice

Såååå fin Hanna!!! <3

2011-05-29 @ 00:08:41
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!