Alice

Hejhej, här kommer den första presentationen av oss tre.
Jag heter Alice och är 15 år. Jag bor i Tyresö Strand precis som de andra två. Här har jag bott sen jag var 3 år.

Jag går på konståkning och åker i Tyresö KK, men ska snart byta klubb till Djurgården/Nacka. Sen så går jag även på ridning, jag rider min medryttarhäst Fabienne. Men det kommer jag inte skriva nått om på den här bloggen!

Jag bor i en röd villa i Tyresö Strand tillsammans med min familj som består av min pappa, mamma, storebror och hund.

På sommrarna är vi ute med vår segelbåt ute i skärgården och på vintern befinner vi oss uppe i fjällen. Vi har ett landställe i dalarna som vi åker till varje lov.

Jag lärde känna Hanna genom skolan, vi var 6 år när vi träffade varandra första gången. Och sedan dess har vi gått i samma klass. Hon bor bara hundra meter från mej!

Ronja har jag känt sen sexan, eller vi gick på samma simskola när vi var små, även samma konståkning. Men det har jag inget minne av!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!