Wee!


Imorse försov jag mig över en timme eftersom min väckarklocka inte lyckades väcka mig. Det stod tydligen på "off" när jag vaknade... Men tillslut tog jag mig till skolan efter att Elise ringt och väckt mig. Jag fick veta vissa betyg och är väldigt stolt över dom. Min svenska lärare hade tyckt att en bokreflektion och jämförande text jag skrivit var helt fantastiskt bra. Så hon sa att hon hade sökt runt på google som en galning för att hitta någonstans ifrån jag kunde ha skrivit av. Och hon hade frågat alla svenska lärare på skolan om de kände igen texten. Haha kände mig väldigt stolt då. Så ett MVG fick jag i svenska iaf. Jag fick också veta att jag hade bland de bästa betygen i klassen. Och jag var utagen till att gå i någon "premie skola" några dagar på sommarlovet. Jag hade först tänkt att inte gå men sen fick jag veta att min kära vän Ina också blivit utagen och då ändrade jag mig. Är det inte kul så är det bara att sjukanmäla sig.

Har blivit jättetrött tidigt på kvällen efter Italien. Hände väl mycket på kort tid och då blir man trött. Så ska snart börja fundera på att sova. Kommer nog sova gott.

 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!