Grillat

Åhh, har haft en sjukt mysig och rolig kväll nu med ett gäng superfina tjejer. Jag mötte upp dom efter att de handlat och sen cyklade vi iväg till en klippa som vi klättrade upp för. Där packade vi upp vår lilla packning och satte oss. Det var jättefin utsikt. Det var en ganska hög klippa och vattnet glittrade så där fint av solen. Älskar det! Proffsiga Mailn fick fixa engångsgrillen medans vi andra bara satt och myste. Hihi, vi grillade iaf något så avanserat som korv med bröd. Men krångligare än så behöver det ju inte va. Och korv med bröd och marshmallows till efterrätt är ju helt perfekt i sommarsolen. Jag och Elise gick runt på klippan, fottade och utforskade medans Nina och Malin satt kvar. Var riktigt mysigt. När vi tog oss därifrån gick vi förbi Ina som följde med oss ner till gimersta för att bada. Haha, man har alltid lika kul när man är med dom. Vi försökte oss på lite konstsim men det gick inte så bra... Jag skrattade så mycket att jag höll på att drunkna. Så här ska en sommarlovs dag vara!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!