En sommarlovsdag

Pappa har sommarlov nu så det är bara han och jag som är hemma. På förmiddan solade jag och gjorde en väldigt enkel styrka i solen. Shiit vad mycket musklar jag tappat! Var inte roligt. Stel var jag oxå. Jag har haft ont i min häl sen Italien men den börjar bli bättre nu. Kanske ska vila nån mer dag men sen ska jag börja ut och springa. efter lunch cyklade jag och pappa och badade. Det var jättesönt nu när det är så varmt. Vi badade i havet och när man skulle kliva i var det svin kallt. Men när jag väl var i var det skönt. Jag älskar att snorkla så även om det inte finns något att se här i svenskt vatten så hade jag och pappa med oss snorkeln för att kolla på gråa fiskar och alger. Vattnet är iaf klart så man ser bra. Och faktiskt. Om man simmar ut en bit och dyker ner så finns det ganska fina snäcker här också. Bara det att den bor en kräfta/krabba eller vad det nu e i dom. Nu har pappa åkt iväg på middag så nu är det bara jag och brorsan hemma. Och katten såklart. Så hon och jag tog iaf en härlig liten promenad i lilla skogen bakom mig.





Min söta Nishiki


Vi möter ett gulligt litet rådjur



Postat av: lil' babustyle

Shuuee! Hur är läget med dig då? :)

2011-06-28 @ 22:06:49
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

tack så mycket! , jo precis! :D

2011-06-28 @ 22:21:53
URL: http://heaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!