Typ lite bakis...

Godmorgon! Jag har varit vaken ett tag nu. Vaknade tidigt av att jag inte mådde så bra. För er som inte vet det så har jag diabetes. Och att äta för mycket godis då är väl som att dricka förmycket alkohol ungefär. Så kan nästan säga att jag är lite bakis idag. Mitt blodsocker var på 25 idag och det borde ligga på 5. Jag ska inte dra en föreläsning om diabetes men en frisk människas blodsocker ligger ungefär mellan 4.5 och 6. När ni inte ätit på länge kanska ni ligger på 4.5 och känner er då kanske jättetrötta och griniga. Precis efter ni har tryckt i er godis kanske ni ligger på 7 i värsta fall i någon minut. Mitt blodsocker kan pendla mellan 2 och 35 på bara några timar. Då kan jag lova att man inte mår så bra. Nu har jag värsta huvudvärken och så fort jag ställer mig upp svartnar det för ögonen och benen börjar sticka. Vill bara ligga ner i sängen och domna bort. Så nu måste jag börja skärpa mig lite och ha koll på mig och min kropp. Lättare sagt en gjort...

Måste bara säga att jag hade en jättespännande dröm inatt. Jag typ dejtade en jätte i smyg som liknade Hulken. Haha, kanske ailien filmens fel som jag såg igår. Iaf så fick jag sitta på jättens axlar medans han sprang genom skogar och städer. Lite coolt dröm tycker jag.

Här är trailern av den lite roliga filmen Paul som jag såg igår.


 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!