Sommarlov på riktigt

Nu har jag äntligen sommarlov på riktigt! Träningarna slutade igår och sista premie skoledagen var idag.

Har haft en riktigt trevlig och mysig dag idag. Vi samlades för en utvärdering av veckan och satt och snackade. Sen gick vi ner till Pizzeria hörnet och åt lunch tillsammans. Det var jätteroligt. Man kan verkligen säga att det är helt anorlunda att lära känna en grupp på 16 pers mot en grupp på 57 som vi var på konfan. Nu när vi bara varit 16 personer har man lärt känna folk otroligt mycket snabbare och väldigt bra. Tycker att alla (nästan) var helt underbara människor. Lite annorlunda kanske, men sånt gillar bara jag. Lixom håller ett litet gullit tacktal innan vi skiljs åt. Så gjorde vi lixom inte änns på konfirmationen som vi ändå umgåtts med i ett helt år. Kändes som att alla verkligen bara vågade vara sig själv. Så tillslut är jag faktiskt nöjd med veckan. Idag satt vi kvar ett litet gäng och pratade till klockan var typ halv ett. men det känns underbart att vara ledig!! Storlog när jag gick hem från bussen. RIKTIGT SOMMARLOV NU!



Lite bilder från pizzerian ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!