Lite bilder

Vet inte riktigt vad som händer. Vart nästan lite rädd när jag kom hem och såg mig själv i spegeln. Jag såg ut som någon slags hippie. Haha. Hade på mig ett svart linne, "harems byxor" och ett kors runt halsen. Väldigt sköna kläder att sitta på ett flyg med i alla fall. Aja, imorron blir det jeans igen så att jag känner igen mig när jag tittar mig i spegeln. Annars har veckan varit bra. Förutom att min andra fot har svullnat upp i hälen nu. Vet inte riktigt vad jag gjort men jag tror att det oxå är från UMS tävlingen då jag landade snett. Sen har jag ont i armbågen efter att jag fick för mig att köra hjulning ben-delad (typ en hjulning med bakot handvolt efter) på gräsmattan i Assisi. Korkad jag är eftersom jag inte var uppvärmd och fortfarande hade ont i min fot. Men sån är jag. Och min Iphone är kvar i Italien... Försvan när jag och alice var och shoppa lite smågrejer. Men nu har jag en otroligt snäll italiensk talande granne som hjälper mig att polisanmäla och ringa till butiker i Assisi. Snällt va? Men efter det där har veckan varit underbar, även om vi har haft mycket regn och sämre väder än här i Sverige.


Hippie Hanna!


Spöregn inne i Rom, men alla är lika glada för det

Alice och Ronja, blöta men glada!

Det var de första bilderna och får lägga upp fler imorron. Godnatt och sov gott ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!