Underbara Onsdag!

Idag är det inte en helt vanlig onsdag, utan skolavslutning! Som jag tror att vi flesta Tyresö-bor visste! Helt underbart, denna dag som vi alla väntat på sedan förra sommarlovet började lida mot sitt slut! Det var verkligen super pinsamt när vi skulle sjunga vår banan låt, men lite kul när man skrattar åt det nu. Det var bara Andreas som hördes, och inte vi nånting. Rektorns årliga tal och Den blomstertid nu kommer sjöngs som vanligt. Precis sådär som de alla de andra skolavslutningarna, precis så som det ska vara! Och om ett år så blir det vår allra sista skolavslutning där, någonsin! Aningens sorgligt!
Jag, Andreas, Hanna, Ronja, Linus och William gick hem till mej så grillade vi! Nice start på sommarlovet! Även fast jag sänkte mina betyg, och dom är jätte dåliga.... Har även varit på konfa nu på eftermiddagen/kvällen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!