Torsdag

Heej. Idag har vi varit i kyrkan igen eller vi var aldrig i kyrkan utan på slottsgården och övade på teatern. jag har en replik den börjar sitta nu haha ;) Sen övade vi på alla sånger och sån. Jag tycker det är riktigt ballt att se alla i gruppen hur folk utvecklas från ibörjan i höstas då vissa knappt våga säga nånting tills nu några dagar innan konfirmationen ställer sig upp å sjunger solon. Respekt till er! Alice ska sjunga hihi så duktig du är min lilla tjej <3

Ikväll ska jag, Alice, Hedda, Hannna, Wille B, Linus och Fredrik köpa pizza och sätta oss på nån klippa och äta. MYSPYS. hihi. Sen sover nog hedda här :) 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!