Torsdag, Tjugotredje Juni!

Hejsan, det har varit lite dålig uppdatering av mej de senaste dagarna (dagen?), men jag tror att ni har överlevt iaf, ni har ju Hanna och Ronja!¨
Har inte så mycket att skriva om, vädret är dötråkigt. Ösregn fram till lunch och uppehåll sen dess.

Var hos en kompis till mej igår, även två av hans kompisar var där. Så vi såg på filmen Next har jag för mig att den hette. Orkade inte ta bussen hem, så han skjutsade mej på cykel hem, gulle! Kom hem vid typ tio så träffade jag Ronja och vi gick ut en stund, duchade när jag kom hem. 

Idag så vaknade jag halv sju och kunde inte somna om så jag låg och vänta i en timma på att min väckarklocka skulle ringa vid halv åtta. Åkte till min kompis vid 9 ungefär och var där till två, vi såg klart filmen från igår och kolla en ny film. Det var tänkt att jag skulle sticka till stallet vid 11 och ha hoppträning för Hedda, därför var jag där så tidigt. Men det var världens äckligaste väder ute så jag orkade verkligen inte. Jag och Ronja tog en promenad när jag kom hem, och jag har inte fått nått gjort verkligen nu på eftermiddagen. Har tappat blogglusten helt nu, men jag försöker! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!