Stort GRATTIS till er båda!

Ja idag har det varit en väldigt speciell dag. Ronja har fyllt 15 år och Elise har konfirmerats. Så vill bara säga stort grattis till två helt underbara människor!!



Grymt stort grattis till ER tjejer!


Idag har jag iaf ängat till att fira Elise konfirmation. Vi började i en trång och varm "kyrka" och slutade omkringspringandes bland träden som småungar. Men det var iaf riktigt kul. Nu har jag träffat Elise släckt också, och hennes närmaste vänner. Jag och ett gäng till av gästerna körde först tidningsleken, 15 14 och sen vinken. Alla sånna där barnlekar är ju faktiskt riktigt roliga. Sen var vi trötta och gick in och spelade lite Wii. Jag stannade kvar bland de sista men vart sen tvungen att skynda mig hem för att komma hem innan min "senast komma hem tid" kl 23:10. Lyckades med en minut försening, haha. Men nu ska jag sova. Har redan blivit ny dag och jag har sovit alldeles för lite de senast dagarna. Godnatt!! ♥


Postat av: Ronja

Ååå tack kära hann! :D <3

2011-06-27 @ 13:46:11
URL: http://laamour.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!