Sova

Hej. Ska försöka vända på dygnet nu. så jag kan gå upp super tidigt imorrn. typ överdrivet tidigt :o så jag kan somna jätte tidigt på kvällen för sen ska jag upp klockan 2 igen och Åka till ITALIEN! fy fan vad nice jag orkar snart inte vänta mer gaaaah italien snart kommer vi!!! Under tiden vi är där har vi fixat några gästbloggare, om dom nu inte ångrar sig. men dem avslöjar vi i morrn :D
Brände mig som sagt lite idag. Hela kroppen svider och den är röd. hur fult som helst. Har iaf smörjt in mig med en bra after sun nu.


hmm.. dags att börja använda solskydd ?  och det där är inget emot hur min rygg ser ut :o

Godnatt sweeties!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!