Snart sommarlov!

Har vart en ganska bra dag. Efter stafetten i skolan cyklade jag, Ina och Elise och badade. Var mysigt och kul. Och när jag kom hem tog jag ett till mysigt bad i badkaret. Nu har jag försökt locka håret i en halvtimme men lockarna vill inte stanna kvar. Förra året lockade jag mitt hår dan innan skolavslutningen men det höll sig ändå. Så är lite besviken på mitt hår nu. Har tagit en liten paus med håret för att fixa naglarna. Helt galet. Sommarlov imorron!!! Så skönt. Eller egentligen har jag ju inte sommarlov. Jag sa ja till någon konstig skol grej. Extra skoldagar på sommarlovet! Hur kunde jag säga ja!? Men Ina är ju med så då blir det säkert skoj ändå. Och min brorsa sa att jag var dum i huvet om jag inte sa ja. Han sa att han aldrig skulle sagt ja om han blivit tillfrågad när han gick i 8:an, men att han skulle ångrat det efteråt då. Så tänker följa hans råd. Även om det kommer krocka med konfan...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!