Shorts

Stog nyss framför spegeln och skulle ta fram ett par jeans shorts som jag kunde ha i Italien. Men hittade bara 2 och jag ville ha ett par till så lite spontant sådär bara tog jag fram saxen och klippte av ett par jeans som jag inte kommer använda mer i sommar.
Så ett liten tips är om du vill ha ett par shorts,  ta ett par försmå jeans klipp av dom typ 5 cm längre än vad du vill ha dem sen rullar du upp dom 5 cm. Enkelt.
Mina blev väll inte så där världs snygga men helt okej tycker jag :)


Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett bra tag på bloglovin nu och måste bara säga att du skriver otroligt bra! OM du vill så lägg gärna till mig också =) Kram

2011-06-04 @ 14:42:48
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!