Nu får ni en riktig presentation!

Okej nu är det så att mitt namn Hedda och jag är hela 14 år.
Jag är en hästtjej som älskar att skratta men har även världens humör haha.
Jag går i samma klass som dessa 3 tjejer. Alla är ganska olika varandra eller väldigt olika och alla 3 avgudar lilla moi eller avgudar och avgudar hehe.
Jag är inte blyg och älskar verkligen att prata.. Helt seriös kan jag väll inte kalla mig heller ;)
Jag rider och sitter även med i ungdomssektionen tyresö RF.
Jag rider även en ponny nere i alby vid namn Bamse och nu en ponny vid namn Annie.
Men vill ni veta mer om mitt hästliv får gå in -----> HÄÄÄÄÄÄÄR
Utanför ridningen så älskar jag att matcha och fixa med kläder och naglar smink osv.
Tycker att det är riktigt roligt så lite hissar och dissar lär ni få också ;)
Häst jag!

Normala jag ;)


Jag & Alice ♥

Jag & Ronja ♥

Hittade dessvärre ingen fin bild på mig och Hanna men ni får väl överleva!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!