Lilla filmteamet

Så, nu ska jag också skriva lite. Hade en jätterolig och mysik kväll och natt igår. Som Ronja redan skrivit så sov vi på Williams studsmatta inatt. Eller iaf jag Ronja och William. De andra, Linus, Fredrik, Hedda och Alice gick in eftersom de inte kunde sova när jag studsade runt på studsmattan och alla andra pratade. Hehe. Men man måste ju få ha kul! Jag, Ronja och William somnade tillsist runt 5. Jag var bara med på halva Premieskole dagen idag eftersom jag hade missat vilken tid vi började. Men det var iaf en rolig dag idag på skolan. Den första dag som jag verkligen kan säga var rolig. Man börjar lära känna lite folk i gruppen nu och så. Jag ser faktiskt fram emot morgondagens skola. Haha, vi ska spela in en live sänd film i en film studio. Eller ett debatt program. Jag och Ina ska gå runt på gatorna innan och intervjua folk. Sen skulle våran film publiceras någon stanns. Inte säker på att den kommer bli bra, men spännande att göra iaf.

Jag somade när jag kom hem idag. Var så trött. Sov nog bara lite mer än 3 timmar inatt. Och när jag vaknade efter min lilla tupplur idag var jag helt förvirrad. Jag trode jag hade försovit mig och att jag var tvungen att skynda mig till bussen. Men efter lite tänkande insåg jag att klockan bra var 5 på dagen.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!