Konfirmerad

Ja, som ni redan vet har vi alla tre konfirmerats idag. Det känns både skönt men också sorligt.  Alla galna ledare, underbara människor, mysiga mässor, galna stunder och djupa diskutioner, allt det där är over nu! Och jag tycker det är nu på slutet som man precis börjar komma varandra riktigt nära. Men som vår präst alltid säger "Där ett äventyr slutar börjar nästa". Haha, mitt näsa äventyr är väl sommarlovet.

Hade 20 gäster över i mitt lilla hus idag. Tanken var att vi skulle sitta ute men vi fick ändra planerna för vi tyckte inte det kändes så mysigt att sitta ute i spöregnet. Så vi trängde ihop oss istället. fick jättefina presenter av släckten. Facktiskt inget som jag skulle vilja byta ut.


Det här va vad jag fick:
Högtalare, en guldkedja i vitt guld och guld, en jättefin skål som man tyvärr inte ser så mycket av nu, massa kort, lite olika smycket, en vit vas, och ett halsband av mormor och pengar.

Är riktigt nöjd med mina presenter. Det är inget som ajg skulle vilja byta bort. Kan inte riktigt säga vad jag gillar mest för jag gillar allt. Men nya högtalare har jag längtat efter, skålen och armbandskedjan tyckte jag var jättefina och halspandet som jag fick av mormor tycker jag jättemycket om. Min mormor hade fått det av sin moster när hon konfirmerades och det är hon som är på den lilla bilden. Så halsbandet ska jag ta väl hand om.

Har vart en jättefin dag idag tycker jag. Ska sova gott nu och ta mig upp imorron och iväg på exra skola. Känns lite deppigt med skola men jag överlever nog. Åker buss dit med Ina, och Amanda från konfirmationen som tydligen också skulle dit. Lin från konfan var också där och jag tror att Emma också skulle dit. Får se. Kan ju iaf inte vara tråkigare än torsdagens kurs i latin. Tror faktiskt inte det är så många som är intresserade av latin...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!