ja då var man konfirmerad dåra :)

ja då var man konfirmerad dåra. Känns as bra! Alla var jätte duktiga idag, vädret var ju sämst, regn regn regn men som våra ledare sjöng för oss i slutet att solen lyser alltid i våra hjärtan hihi :D Det blev inte en sån konfirmation då man var jätte fin i håret osv eftersom vi var helt genom blöta men det var den bästa konfirmationen ändå! 

Jag kommer sakna alla hur mkt som helst. Vi måste se till att träffas under sommaren annars kommer jag dö. Jag kommer nog faktiskt sakna kyrkan lite grann också även fast inte de roligaste stunderna har varit just där. Alla ledare som har varit helt Fantastiska kommer jag också sakna men mest alla konfirmander såklart.



Fler bilder från konfirmationen lägger jag upp senare, och då kan jag också berätta vad jag fick i konfirmations present :) 

Tack för en fantasktisk dag, och ett underbart år, loveee you!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!