Instagram

Jag va inne på en tjejs blogg som hade jätte fina bilder som var redigerade på roliga sätt, så bläddrade jag igenom hennes blogg och då var det nån som frågat vad hon använde för program och då svarade hon. Instagram!
det är en app till alla med iphone som man kan dela bilder med andra människor det behöver inte bara vara bilder på än själv det kan vara vad som helst. Det funkar lite som fb man kan komentera och gilla, fast det här verkar lite roligare än fb. Synd bara att inte alla har en iphone så jag tänker inte använda den som fb men kanske att redigera lite bilder och sånt. Man måste inte dela bilderna med andra heller utan man kan göra de privata så det bara är för en själv :D Jag ska ge den appen en chans, kolla in den ni också, ni som har iphone!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!