Handlat mat

Så, nu är jag ny duschad och har hunnit ligga ute i solen och ätit nyköpt frukt och myst. Härligt! Känner mig också lite proffsig som har vart och handlat helt själv. Haha, var faktiskt svårare än jag trode. Men lyckades tillsist få med mig hem de jag skulle ha. Men jag var jätterädd att jag inte skulle ha med mig tilläckligt med pengar. Hade ingen aning om vad mat kostade. Men det räckte och blev över som tur va. Nu ska jag ut i solen igen. Sen ska jag nog ringa Elise och se hur det blir ikväll.



Postat av: felicia

sv: har du svårt för o bli brun eller ? :/



ja :)

2011-06-29 @ 16:55:38
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!