Fy skäms på mig!

Ja, fy på mig! Bloggade inte på hela dagen igår... Men kom inte hem förns vid kl 8 på kvällen och då var jag riktigt trött efter en dag som dagisfröken och efter träningen. Så skyller på det. Men nu har jag iaf vaknat och ätit god rabarberkräm till frukost. Satt ute med familjen och åt när vi ser mig katt komma med en död råtta i munnen... Inte alls mysigt! Tycker så synd om råttan. Och Nishiki, min katt, är så elak mot råtterna och kastar runt med dem. Det är gulligt när det är låtsas råttot men inte när dom är riktiga... Nu är råttan iaf begravd och Nishiki gick länge runt i trädgården och letade efter sin råtta. Hon såg riktigt ledsen ut när hon tillsist fick inse att den var borta och gick ut mot skogen igen.



Min oftast snälla katt ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!