Fri!

Tänker skriva ett inlägg innan Alice idag. Jag vaknade ganska tidigt. Vet inte vad som hänt med mig. Förut kunde jag sova hela dan utan att vakna men nu bara vaknar jag av mig själv flera gånger under mornarna. Konstigt. Men gick i alla fall upp klockan 9 idag vilket är väldigt tidigt för att vara jag. Måste ju öva inför imorron då jag måste vakna ungefär halv 3 på natten! Då åker jag Ronja och Alice till Italien på konfirmationsresa. Hoppas vi får det skoj. 

Känns bra nu, för nu är alla skoluppgifter klara! Skrev klart den sista idag på morgonen. Så nu är det SOMMARLOV! känns i alla fall så. När vi kommer hem från Italien är det bara två "skoldagar" kvar då vi typ ska köra stafetter och sådant. Så underbart!


Allt är kryssat och klart! UNDERBART!!! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!