Fem myror är fler än fyra elefanter

Klockan börjar bli mycket men jag har fortfarande inte hunnit med så mycket idag. Bara hjälpt pappa lite att fixa med staketet i trädgården. Har kännt mig väldigt seg idag. Är nog sol smittad, blir så trött av värmen. Men nu ska jag ta mig ner till torget och köpa lite mjölk o så. Ett uppdrag jag fick av pappa. Om det är öppet kanske jag ska låna en bok. Var så sjukt längesen jag läste nu! Och det är ju faktiskt riktigt mysigt att ligga i solen och läsa. Sen ska jag ta en dusch och får se vad jag gör sen, broende på vad klockan är. Ses! ♥


Postat av: lil' babustyle

sv: Härligt! :D

Jag är hemma och passar vovven.

2011-06-29 @ 14:26:38
URL: http://babustyle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!