Dansbanan!

Hej! nu har vi precis kommit hem från Dansbanan wiiiie! Det var dansbands musik men det blir ju vad man gör det till eller hur ? haha jag och mina kusiner ställde oss mitt bland alla gammlingar och körde  vår egna lilla ringdans, det var faktist rätt kul, sen han som spelade och sjöng tyckte vi var  så söta så han spelade djungelboken låten för oss haha det va as kul tyckte speciellt min lill kusin Filip!

Om en tio minuter är det min äldsta kusins födelsedag. 13 år blir hon!! hon fyller tonåring wiiiee grattis i förskott! Vi ska fira min födelsedag imorrn med eftersom jag fyller år på söndag och hela min familj är inte kvar här då.

Hoppas alla har haft en bra midsommar, nu ska jag och Hanna ligga och små prata lite, om några timmar kommer dom ju och sjunger för oss. Hela stor släkten! 

Godnatt / Ronja  & Hanna!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!