Bilder från Italien

Här kommer lite bilder från Italien från min kamera. Dock sitter jag inte vid min data med alla bilder på, så jag tog de här från facebook. Så därför har kvalitén skitit sej lite.
Den viga bloggtrion
Hanna, Ronja och jag vid den stora fontänen på Petersplatsen i Rom
Fredrik, Pontus, William och Jesper vid en staty utanför en kyrka i Assis
Hanna med våra två basgruppledare Henning och Pauline uppe på terassen
Hanna, Ronja och jag uppe på takterassen
Hanna och Ronja ute på stan första kvällen i Assis

ledare Henning
Vi såg massa vildhästar på 3 mils vandringen
Jesper och Victor
Utdragen bild på Jesper, jag och Ronja
Petersplatsen (Rom)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!