Älska mig

Jag såg precis på en film jag bara hittade på youtube. Älska mig heter den. Asso seriöst det va länge sen jag grät så mkt åt en film helt sjukt sorglig. Jag önskar att alla skolor kunde visa den för sina elever. För i vissa scener man känner verkligen igen sig, och det är verkligen sjukt att det finns sån verklighet. Filmen handlar om 15-åriga Alice som inte blir accepterad för den hon är, och om josse som inte vågar bry sig trots att hon egentligen vill. Ta er tid att kolla på den filmen det är fett värt!















Postat av: Emma Mattsson :) ♥♥♥

sjuukt bra!

kram!

2011-06-29 @ 23:12:04
URL: http://emmwahmattsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!