Jullov!

Då har alla vi här på bloggen fått jullov! Jag ställde klockan tidigare i morse för att slå in de små paket som jag gjorde till mina vänner igår. Sen i skolan delade jag ut dem till alla efter att vi städat skåpen. Tror att alla iaf blev lite glada, hihi. Det var 9 st små panket med egengjorde lergubbar. Efteråt åkte vi in till stan. Jag gick runt med Ina och letade julklappar. Idag hittade jag iaf en present åt pappa tillsist. Duktiga jag! Sedan var det avlsutning i Strandhallen, elever och lärare sjöng innan vi fick betygen uppe på avdelningen. Jag är nöjd. Även om jag i princip har samma betyg som förra året. Nu har jag dessutom fixat till det lilla problem som uppstod med min mobil. Eller, aa pappa kanske de va som fixa de egentligen. Alla iMessage jag skickade skickades från min familj gemensamma mail och därför fick även min brorsa och min mamma mina sms. Men nu är de löst! Imorron är första lovdan och har tusen saker att fixa då! Får se hur de går.


Malin och Elise present från mig.

Eftersom Alice inte öppnat sin än är hennes gubbe hemlig ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!