Julklapps shopping

Idag var jag och Elise i Nacka och i Sickla för att köpa julklappar. Jag visste verkligen inte vad jag skulle köpa, men de visste ille. Hon köppte på julklappar som bara den. Jag har mest fått kolla efter inspiration på vad jag ska köpa sen. Och när vi kommer ut ur Nacka Forum snöar det!! Och på marken låg det ungefär en cm snö. Wee jag och Elise betedde oss som om vi aldrig sett snö förut. De va underbart! Framme i Sickla hade Elise också sett ut en present hon ville ha. Och den som stod i skyltfönstret var ju såklart finast. Så då smög hon fram med en likadan vara i handen och plockade bort skyltfönstervaran och satte dit den andra. Haha bustroll ille!

Nu sitter jag och ser på Så Mycket Bättre med mamma och pappa. Tycker faktiskt att det är ett ganska bra program.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!