Tagga inför jullov!

Ikväll har jag varit bus busig. Hihi, vad det är kan jag inte avslöja nu. Men imorron. Och nu, när klockan redan är kvart över 12 kan jag faktiskt säga att det är idag vi har julavslutning! JULLOV! Uuuuuuunderbart. Helt otroligt, men konstigt. Känns inte alls som att julafton är redan på lördag. Men som tur är ska vi in till stan och köpa julklappar med klassen imorron. Nästan som en liten tradition vår klass haft. Har lite planer på vad jag ska köpa denna gång. Har också redan köppt klart presenter till mamma. Godnatt och sov gott. Imorron ställer jag min klocka lite tidigare för en dusch och för lite fixning av andra saker.


Just nu är jag lycklig!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!