Pluss poäng till mig!

Pluss poäng till mig! Har precis varit med min kära mor på friskis. Vi kände att det blivit lite för mkt julskinka och annan julmat och godis de senaste dagarna. Vi körde något gympa/styrka medel pass. Det känns att man inte tränat på länge. När jag var yngre kunde jag liksom köra ett intensiv pass utan problem. Aja skönt var det efteråt i alla fal, Efter det åkte jag och mamma och solade i 25 minuter och sen hem då hade pappa precis lagat en jättegod middag. Nu ska jag snart upp och lägga mig i badet och göra allt tjejer gör i duschen sen smörja in mig och krypa ner i min egen säng.. den har varit utan mig alldeles för länge.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!