Min jul

Hej! har inte bloggat på rätt länge nu men det är för att det vartit lite strul där jag fira jul. Jag var ju som sagt uppe i östersund och firade med mina kusiner. Fullt hus. en hel jul med 17 pers i ett hus det klarar man inte av så där jätte länge. Natten innan vi skulle åka hem med vårt tåg kom stromen Dagmar och gjorde så alla tåg blev inställda, Det låg träd överallt så inga bilar kunde åka på vägarna ledningarna var trasiga så mobilerna fungerade inte och inte tvn. En och en halv dag senare fick vi iaf komma hem. Men Tomten kom och alla fick paket och alla var nöjda så det har varit en rätt så bra jul iaf :) 

image description



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!