Julafton i Uppsala

Nu är jag riktigt trött. Julafton firades med mormor, morfar, kusinerna och familjen i Uppsala. Och på kvällen även med sysslingar. Jag, min bror och kusinerna spelade monopol stundvis hela dagen. Utan att någon van. Vi va alldeles för snälla mot varandra och donerade pengar till varandra så fort någon höll på att gå i bankrutt. Men är de jul så ska man ju dela med sig till de som behöver pengarna bäst! Vi spelade lite andra olika spel, öppnade paket och annat som man gör på jul. Nu på kvällen har vi druckit glögg och nu ska jag börja göra mig iordning för att sova. Godnatt på er! Hoppas ni haft en fin jul <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!