Hade hoppats på bättre...

Ja, då ska väl även jag gnälla över hur det gick på bandy matchen idag. Som sagt så förlorade vi, hur surt som helst. Kommer kanske ta ett tag innan jag släpper det. Eftersom jag stod i mål känns det också som att jag hade kunnat göra så stor skillnad för att man har en så viktig roll. Men men, nu gick det som det gick. Jag var och är fortfarande väldigt besviken på migsjälv. Spelar ingen roll vad folk säger för jag hade fortfarande velat göra bättre ifrån mig. Och är sur för de jag släppte in, när vi övade innan matchen kändes det mycket bättre än när den väl började. Men det är väl så, det blir lite mer spänt då och det är svårt att se bollen när det är massa spelare som står framför och försöker täcka mål. Trotts allt gjorde jag mitt bästa, och det vet jag att alla andra också gjorde. Tycker iallafall vi var duktiga. Andra halvlek gick mycket bättre för oss tjejer än första. När vi lämnade över bollen till killarna att köra de sista 10 min stod det lika. Och ganska snabbt gjorde de ett mål så att 9:orna ledde! Men sen vänder det, på bara några minuter lyckas lärarna göra 3 mål. Men tycker killarna var duktiga! Våra manliga lärare är riktigt dukktiga på bandy och vissa är tränare och har spelat själva. Så det var hårt motstånd (hatar att erkänna det). Aa nu vet ni lite hur det gick. Hade varit så sjukt mycket härligare om vi vunnit. Åhh, revanch när det är fotbollsmatchen i sommar! Då jäklar ska dom få se!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!