A Sunday

Söndagen har gått fort. Jag vaknade ganska sent imorse eftersom jag hade svårt att somna igårkväll. I familjen Wallgren finns en gamal traditon sedan min farfar var liten. Det är en liten kyrka som man ställer upp och vi brukar ochså bygga upp ett litet landskap runt kyrkan. Den traditionen har legat nera i nått år nu. Men nu tog jag upp den igan. Lite tidskrävande men väldigt mysigt. Nu på kvällen var jag och tränade. Tyckte det gick ganska bra. Och på slutet ställde jag en dubbel volt med halvvändning. Wee, tror aldrig jag gjort det tidigare. Nu håller jag också på att fixa med mammas och pappas julklapp. Lite stressigt om jag ska hinna färdigt med mitt projekt innan jul.


Projekt almenacka!


Kyrkan




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!